skip to Main Content

Bliv Projektleder i Jakon!

Har du erfaring med at tage et byggeprojekt gennem alle dets faser – lige fra kontrakt­indgåelse til aflevering? Så læs med her.

Vi søger projektledere til selvstændig styring af egne projekter. Opgaverne ligger inden for ny-/ombygning, renovering og apterings­entre­pri­ser. Vi udfører en bred vifte af forskellige typer opgaver – lige fra renovering af fredet og bevaringsværdigt byggeri til store kompletteringsentrepriser inden for pharma-branchen.

Dit arbejdsområde vil blive styring af hoved-, stor- og totalentrepriser, hvilket indebærer egenproduktion inden for tømrer- og snedkerfaget, underentreprenører, materialebestilling, økonomistyring, svendeakkorder, kvalitetsstyring, sikkerhed mv. Du refererer til afdelingschefen/projektchefen og styrer hovedsageligt dine projekter fra sagsstedet. Vi har primært projekter i Storkøbenhavn.

Primære arbejdsopgaver:

  • Styring og projektplanlægning.
  • Ansvar for tidsstyring, økonomi og kommunikation.
  • Ansvar for at bestille og koordinere leverancer samt sørge for logistikstyring på byggepladsen.
  • Ansvar for at koordinere med bygherre og tekniske rådgivere.
  • Ansvar for at indgå underleverandør- og entreprenøraftaler.

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring med styring af hovedentrepriser med underentreprenører og tømrer/snedker i egenproduktion, herunder håndtering af den overordnede sagsøkonomi og budgetter.
  • Har en håndværksmæssig baggrund. Er du uddannet som f.eks. bygningskonstruktør, ingeniør eller lignende anses det som et plus, men det er ikke et krav.
  • Optræder ansvarligt og har flair for vellykkede forhandlinger med en assertiv indgangsvinkel.
  • Er vant til, og foretrækker, at arbejde dynamisk og indgå i et løsningsorienteret team.
  • Evner at uddelegere og agere sparringspartner med sine kollegaer.
  • Er struktureret, løsningsorienteret, rationel og i stand til at holde fokus i pressede situationer.
  • Har en motiverende og samarbejdsorienteret ledelsesstil.
  • Har selvindsigt og humor.

Om Jakon

Jakon er en sund, solid og stabil familieejet virksomhed, som har eksisteret siden 1978. Som ansat i Jakon har du gode udviklingsmuligheder og du bliver en del af en stærk virksomhedskultur, hvilket afspejles i en generel høj anciennitet blandt vores medarbejdere i alle kroge af vores virksomhed.

Vi bygger på gode og lange håndværksmæssige traditioner, som vi kombinerer med moderne ledelsesprincipper, professionel byggestyring og den bedste medarbejderstab i branchen.

Vi tror på, at en flad struktur og uddelegering af beslutningskompetencen skaber de bedste resultater. Jakon er derfor et sted, hvor du får ansvar, og hvor initiativrighed bliver hyldet, værdsat og taget godt imod.

Vi tilbyder:

  • Et spændende, selvstændigt og afvekslende job
  • Ansvar og beslutningsmyndighed i en flad organisation med korte beslutningsveje
  • Gage efter kvalifikationer, pension og sundhedssikring
  • Løbende efteruddannelse – Jakon A/S er på forkant med udviklingen i byggebranchen

Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til uforpligtende at kontakte afdelingschef Carsten Larsson på tlf. 4076 0207.

Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning vedlagt CV og mærket ”Projektleder”, som sendes til cl@jakon.dk.

Alle samtaler og ansøgninger bliver naturligvis behandlet fortroligt. Vi interviewer løbende, og ønsker at du tiltræder hurtigst muligt.

Vi har et godt fællesskab – og det er vi stolte af!