skip to Main Content

Drift og service

Serviceafdelingen har siden Jakons start betjent bygherrer i det offentlige og private med den daglige drift i form af reparationer, vedligeholdelse af bygningsdele samt mindre byggerier som nybygning, ombygning og tilbygning.

I Jakon arbejder vi ud fra, at vi er ordentlige. Kvalitet og kundefokus er i højsædet.

Det samme er ledelse, omsorg og økonomi. Alle disse punkter udgør tilsammen JakonÅnden og er en vigtig del af vores arbejde over for vores kunder samt internt i hverdagen.

Vi arbejder i fag- og hovedentrepriser, og vi sætter en ære i at løse opgaverne, så kunden oplever mindst mulig forstyrrelse af den daglige drift, samt at aftaler og priser overholdes.

Vores indsats strækker sig lige fra udskiftning af en enkelt lås, til servicering af både mindre som større kunder, herunder ombygninger for optimering af lokaler samt akustikregulering.

Vi har i dag ca. 30 fagligt kompetente og servicemindede projektledere, svende og lærlinge tilknyttet serviceafdelingen.

Vores 20 servicevogne er udstyret med moderne værktøj og hjælpemidler, så vi kan løse selv de mest uforudsete opgaver på stedet.

Serviceafdelingen deltager i udbudsrunder på rammeaftaler, service og driftsaftaler.